Samarbejdspartnere til børnehaven

Dagplejen

Vi har en samarbejdsaftale med den kommunale dagpleje.

Alle Dagplejere er velkomne til at besøge Børnehaven både private og kommunale Dagplejere.

Gandrup skole

”Den gode overgang” er en samarbejdsaftale mellem Gandrup skole og Børnehaven Skovtrolden.

Der er et stort samarbejde mellem børnehaven og skolen både mellem de 2 bestyrelser i skole og børnehave, mellem personalet i børnehaven og børnehaveklasselæren/DUS og på ledelsesplan.

Talepædagog

Der er tilknyttet talepædagogisk konsulent til børnehaven, som kan give forældre og børnehave råd og vejledning i forhold til børnenes sproglige udvikling.

Andre samarbejdspartnere

Pædagogisk psykologisk Rådgivning, CBU, ergoterapeut/fysioterapeut, flexindsatser, Indsatspædagoger er alle tværfaglige samarbejdspartnere vi kan rekvirere i samarbejde med forældrene.